بهبودی بیش از 9 هزار تن از 27 هزار مبتلا در ایران

سخنگوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا شمار مبتلایان به این ویروس را 27 هزار و 17 نفر اعلام کرد و افزود: خوشبختانه 9 هزار و 625 تن از بیماران بهبود یافته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 دکتر جهانپور با بیان اینکه  از ظهر دیروز تا امروز چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹ و بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی ۲۲۰۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است، افزود: در حال حاضر شمار مبتلایان به این ویروس در ایران به ۲۷۰۱۷ نفر رسیده است.


سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه تا کنون ۹۶۲۵ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ در کشور، بهبود یافته و ترخیص شده اند.


جهانپور شمار جانباختگان در اثر ابتلا به این بیماری، از دیروز تا ظهر امروز را ۱۴۳ تن اعلام کرد و گفت: با احتساب این افراد، تعداد درگذشتگان بر اثر این بیماری تا امروز ۲۰۷۷ نفر شده است.


سخنگوی ستاد ملی مدیریت و مقابله کرونا گفت: تا کنون بیش از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار مورد غربالگری ابتلا به کووید19 در کشور صورت گرفته و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است.

 

جهانپور اجرای این طرح در ایران را الگویی موفق برای سایر کشور‌ها دانست و از مردم خواست برای حفظ سلامت و رصد وضعیت جسمانی خود به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.